Автор фото: Garvin St. Villier
Обмежений запас ходу залишається однією з найбільших перешкод на шляху ширшого впровадження електромобілів. Хоча більшість сучасних моделей пропонують від 320 до 480 кілометрів на одній зарядці, це все одно вимагає ретельнішого планування маршруту та доступу до зарядних станцій, ніж звичайний автомобіль із бензиновим двигуном. Проте, новітня інновація може відкрити шлях для електромобілів із запасом ходу до 5000 кілометрів, фактично усунувши цю головну проблему, розповідає Автопілот.
Останніми роками ми спостерігаємо значний прогрес у розробці технологій швидшої зарядки електромобілів, а також заяви про поліпшення запасу ходу завдяки модернізації конструкції акумуляторів та рам самих автомобілів. Однак, традиційно вважалося, що акумулятори завжди матимуть ті самі фундаментальні обмеження.
Згідно зі звітом GreenCarStocks, кілька дослідників у Південній Кореї, можливо, знайшли спосіб зменшити проблему набухання кремнію в традиційних конструкціях акумуляторів для електромобілів. Це відкриття потенційно дозволить акумуляторам зберігати до десяти разів більше електроенергії порівняно з акумуляторами, що зараз доступні на ринку. Таке зростання ємності збільшить запас ходу електромобіля в геометричній прогресії, роблячи його надзвичайно привабливим для далеких поїздок.
Новітня технологія може відкрити шлях для електромобілів із запасом ходу до 5000 кілометрів. Автор фото: Andersen EV
Звісно, навіть з таким значним запасом ходу, все одно варто звертати увагу на зарядні станції, вирушаючи в тривалу подорож. Проте, якщо ця інноваційна технологія батарей виявиться успішною, а додаткові дослідження підтвердять можливість її масштабування, це може усунути одну з головних перешкод для більш широкого впровадження електромобілів. Хоча існують й інші виклики, які потрібно вирішити, оновлення модельного ряду електромобілів з такими характеристиками може значно пришвидшити темпи їхнього поширення.
Ця технологія виходить за рамки простого пошуку нових конструкцій акумуляторів. Вона повністю змінює наше уявлення про хімію акумуляторів загалом, і це цілком може бути тим проривом, який нам потрібен для пришвидшення впровадження електромобілів. Крім того, це дослідження має потенціал для розширення на інші галузі, де технологія акумуляторів потребує вдосконалення, наприклад, на системи сонячної енергетики.
Раніше Автопілот назвав дві причини, чому на лобовому склі автомобіля мають бути чорні цятки.
Підписуйся на наш Telegram-канал