Субота, 22 Листопада, 2025
  • ГОЛОВНА
  • УЖГОРОД
  • МУКАЧЕВО
  • СУСПІЛЬСТВО
  • ЕКОНОМІКА
  • СПОРТ
  • КУЛЬТУРА
  • АВТО
  • БІЗНЕС
Міжгір'Я
  • ГОЛОВНА
  • УЖГОРОД
  • МУКАЧЕВО
  • СУСПІЛЬСТВО
  • ЕКОНОМІКА
  • СПОРТ
  • КУЛЬТУРА
  • АВТО
  • БІЗНЕС
No Result
View All Result
Міжгір'Я
No Result
View All Result
  • ГОЛОВНА
  • УЖГОРОД
  • МУКАЧЕВО
  • СУСПІЛЬСТВО
  • ЕКОНОМІКА
  • СПОРТ
  • КУЛЬТУРА
  • АВТО
  • БІЗНЕС
Головна АВТО

Інженери розібрали батареї Tesla – результати дивують — АВТО

Інженери розібрали батареї Tesla – результати дивують — АВТО
Share on FacebookShare on Twitter

Недавнє дослідження проаналізувало внутрішню структуру батареї Tesla 4680 і батареї Blade BYD, щоб порівняти їх конструкцію та продуктивність. На ринку електромобілів (EV) домінують два основні виробники: Tesla, яка лідирує в Європі та Північній Америці, і BYD, провідний виробник електромобілів у Китаї. Незважаючи на свою популярність, обидві компанії розкрили обмежену інформацію про внутрішню конструкцію та властивості своїх батарейних елементів, залишивши багато технічних деталей невідомими.

Щоб зрозуміти, як працюють ці батареї, і порівняти технології, які використовує кожен виробник, команда дослідників розібрала акумуляторні блоки Tesla та BYD.

Висновки, опубліковані 6 березня в Cell Reports Physical Science, виявляють ключові відмінності в пріоритетах дизайну. Акумулятори Tesla розроблені для високої щільності енергії та продуктивності, тоді як BYD зосереджується на економії простору та використанні більш економічно ефективних матеріалів. Зокрема, дослідження показало, що конструкція батареї BYD забезпечує більшу загальну ефективність завдяки покращеному контролю температури.

«Існує дуже обмежена кількість поглиблених даних і аналізу найсучасніших акумуляторів для автомобільних додатків», — сказав Йонас Горш, дослідник відділу виробництва компонентів електронної мобільності в Аахенському університеті RWTH у Німеччині та провідний автор дослідження.

Більш детальний погляд на 4680 і Blade Cells

Щоб вирішити цю проблему, дослідники заглянули під капот батареї Tesla — клітини Tesla 4680 — і батареї BYD — клітини BYD Blade — і зосередилися на особливостях дизайну та продуктивності кожної з них. Вони оцінили механічні конструкції та розміри комірок, точний склад матеріалів їхніх електродів, а також електричні та теплові характеристики комірок. Вони також зробили висновок про процеси, які використовуються для складання клітин, і вартість матеріалів, які використовуються для їх виготовлення.

Вид зовні клітини 4680 Tesla та BYD Blade CellГрафічне зображення 4680 Tesla Cell (срібна клітина на зображенні) і BYD Blade Cell (синя клітина на зображенні), включаючи поперечні перерізи обох клітин. Авторство: Йонас Горш

«Ми були здивовані, не виявивши вмісту кремнію в анодах жодної клітини, особливо в клітині Тесли, оскільки кремній широко розглядається в дослідженнях як ключовий матеріал для збільшення щільності енергії», — сказав Горш.

Читайте також –  Новий BMW X3 xDrive25L 2025 надійде у травні

Команда виявила, що два типи акумуляторів мають значні відмінності у швидкості, з якою акумулятор заряджається (або розряджається) відносно його максимальної ємності. Дослідники також виявили, що в лезі BYD Blade використовується інший метод утримання листів електродів на місці — за допомогою стопки електродів, що включає новий етап обробки для ламінування країв сепаратора, який знаходиться між анодом і катодом. Батарея Tesla також використовує нову зв’язуючу речовину — речовину, яка утримує разом активні матеріали в електродах — порівняно з тими, які використовують більшість виробників у галузі.

Два інноваційні, але різні підходи

Батареї також показали несподівану схожість: обидва використовують незвичайний спосіб з’єднання тонкої електродної фольги: за допомогою лазерного зварювання замість ультразвукового зварювання, яке використовується багатьма іншими в галузі. Крім того, хоча елемент BYD набагато більший за елемент Тесла, частка пасивних компонентів елемента, таких як струмоприймачі, корпус і шини, є подібною.

Результати цього дослідження висвітлюють, як батарея Tesla — клітина Tesla 4680 — і батарея BYD — клітина BYD Blade — досягають двох «дуже інноваційних», але «фундаментально різних» підходів до дизайну, каже Горш. Потрібні подальші дослідження, щоб визначити вплив вибору дизайну механічних елементів на характеристики електродів в акумуляторах електромобілів, а також на тривалість життя елементів Tesla та BYD, додав він.

«Отримані результати дають дослідницьким та промисловим стандартам для проектування великоформатних елементів, служачи основою для подальшого аналізу та оптимізації елементів», — сказав Горш, додавши, що ці дані можуть допомогти розробникам батарейних елементів зробити обґрунтований вибір при виборі формату, розміру та активних матеріалів.

Також вам можуть бути цікаві наступні публікації

Кнопка замість важеля: Чому автовиробники відмовляються від ручника – Автоновини
АВТО

Кнопка замість важеля: Чому автовиробники відмовляються від ручника – Автоновини

20.11.2025
Таємниця «бумеранга» на лімузині: що це насправді? – Автоновини
АВТО

Таємниця «бумеранга» на лімузині: що це насправді? – Автоновини

19.11.2025
Чому навіть у 2025 році автовиробники все ще ліплять машини з глини – Автоновини
АВТО

Чому навіть у 2025 році автовиробники все ще ліплять машини з глини – Автоновини

11.11.2025
Автомобільне скло нового покоління: функцій більше, ніж у смартфона – Автоновини
АВТО

Автомобільне скло нового покоління: функцій більше, ніж у смартфона – Автоновини

08.11.2025
наст.
Нові автомобілі Volkswagen показали на першому офіційному зображенні — АВТО

Нові автомобілі Volkswagen показали на першому офіційному зображенні — АВТО

В Ужгороді через напівмарафон обмежать рух транспорту — перелік вулиць — Закарпаття

В Ужгороді через напівмарафон обмежать рух транспорту — перелік вулиць — Закарпаття

Не лише на виїзді на трасу: де ще в Мукачеві буде транспортне кільце — Закарпаття

Не лише на виїзді на трасу: де ще в Мукачеві буде транспортне кільце — Закарпаття

Бізнес.

YouTube представив нові ШІ-інструменти

YouTube представив нові ШІ-інструменти

17.09.2025
Visa розширила впровадження стейблкоїнів у Європі

Visa розширила впровадження стейблкоїнів у Європі

24.06.2025
НБУ оновив вимоги до кредитних посередників

НБУ оновив вимоги до кредитних посередників

07.08.2025
Платформа Open Banking від UPC успішно пройшла сертифікацію на відповідність міжнародному стандарту безпеки PCI DSS

Платформа Open Banking від UPC успішно пройшла сертифікацію на відповідність міжнародному стандарту безпеки PCI DSS

22.04.2025
НБУ оприлюднив прогноз облікової ставки до кінця 2026 року

НБУ оприлюднив прогноз облікової ставки до кінця 2026 року

22.09.2025

Спорт.

Двоє прикарпатських футболістів залишили ФК “Минай” – Спорт

Двоє прикарпатських футболістів залишили ФК “Минай” – Спорт

16.07.2025
“Прикарпаття ДЮСШ №3” зіграє в Кубку України: затверджено новий формат змагань – Спорт

“Прикарпаття ДЮСШ №3” зіграє в Кубку України: затверджено новий формат змагань – Спорт

04.07.2025
Дев’ять гравців покинули долинський “Нафтовик” – Спорт

Дев’ять гравців покинули долинський “Нафтовик” – Спорт

19.07.2025
Василь Ковальчук потребує допомоги! – Спорт

Василь Ковальчук потребує допомоги! – Спорт

30.09.2025
Долинський “Нафтовик” зіграє в Кубку України – Спорт

Долинський “Нафтовик” зіграє в Кубку України – Спорт

12.07.2025

Увага! Увесь контент, включно зі статтями та публікаціями, представлений на порталі, розрахований виключно на аудиторію, яка досягла 21 року. Інформація призначена для повнолітніх користувачів і не рекомендується для перегляду особам молодше зазначеного віку.


Категорії

  • АВТО
  • Без категорії
  • БІЗНЕС
  • ЕКОНОМІКА
  • ЗДОРОВ'Я
  • КУЛЬТУРА
  • МУКАЧЕВО
  • СПОРТ
  • СУСПІЛЬСТВО
  • ТЕХНО
  • УЖГОРОД

Позначки

Apple Watch 2 Best iPhone 7 deals Buying Guides CES 2017 iOS 10 iPhone 7 Nintendo Switch Playstation 4 Pro Sillicon Valley новини Сваляви новини Хуста

Останні публікації на порталі

Синоптики попередили про негоду та коли почнеться дощ з переходом у мокрий сніг — Закарпаття

Синоптики попередили про негоду та коли почнеться дощ з переходом у мокрий сніг — Закарпаття

22.11.2025
Жителям області повідомили, чи достатньо ресурсів для утримання доріг в зимовий період — Закарпаття

Жителям області повідомили, чи достатньо ресурсів для утримання доріг в зимовий період — Закарпаття

22.11.2025
  • Про портал
  • Реклама
  • Політика конфіденційності
  • Контакти

© 2016-2025 СТУДІЯ Міжгір'Я

No Result
View All Result
  • Головна
  • УЖГОРОД
  • МУКАЧЕВО
  • ЕКОНОМІКА
  • СУСПІЛЬСТВО
  • ЗДОРОВ’Я
  • СПОРТ
  • КУЛЬТУРА
  • БІЗНЕС
  • АВТО
  • ТЕХНО

© 2016-2025 СТУДІЯ Міжгір'Я