Джерело: Autocar
Компанія Porsche робить черговий крок у майбутнє, оснащуючи свій майбутній електричний кросовер Cayenne інноваційною технологією бездротової зарядки. Це рішення, яке обіцяє зробити процес поповнення запасу енергії максимально зручним, стане першою індукційною зарядною системою, що підтримується безпосередньо виробником на ринку, інформує Автопілот з посиланням на Autocar.
Система, що отримала офіційну назву Porsche Wireless Charger (PWC), є не просто концептуальною розробкою, а повноцінним продуктом із вражаючими характеристиками. Вона забезпечує швидкість зарядки до 11 кВт, що є відмінним показником для домашнього використання та дозволяє повністю зарядити батарею за ніч. Ефективність передачі енергії сягає близько 90%, що мінімізує втрати. Інженери Porsche також подбали про надійність системи: вона здатна працювати в екстремальних температурних умовах, від -40 до +50 градусів за Цельсієм, а її функціонуванню не заважатимуть сторонні предмети, такі як листя чи навіть сніг.
Процес використання зарядного пристрою розроблений з акцентом на максимальну простоту та інтуїтивність. Коли водій наближається до зарядної панелі, на цифровому дисплеї автомобіля активується зображення з передньої камери, на яке накладаються спеціальні напрямні лінії. Ця віртуальна сітка допомагає водієві безпомилково вирівняти автомобіль, проїхати над панеллю та припаркуватися в ідеально правильному положенні з першої спроби, перетворюючи паркування на високотехнологічний та легкий процес.
Щойно Cayenne займає потрібну позицію, в дію вступає пневматична підвіска автомобіля. Вона автоматично опускає кузов на кілька сантиметрів, зменшуючи відстань між днищем автомобіля та зарядною платформою для оптимізації передачі енергії. Одразу після цього під автомобілем активується магнітне поле, і починається невидимий процес поповнення батареї — без жодних кабелів, роз’ємів чи фізичних зусиль з боку водія. Це справжня магія сучасних технологій, що працює на вашу зручність.
Щодо встановлення, то сама зарядна панель має висоту 60 мм і вагу 50 кг. Важливим нюансом є те, що її не можна повністю вбудувати врівень з підлогою гаража чи під’їзної доріжки. Це пов’язано з необхідністю збереження видимості для сенсорів, які допомагають автомобілю правильно позиціонуватися. Проте, система є повністю автономною і не потребує підключення до окремого настінного блоку (wallbox), що спрощує її інтеграцію в домашню інфраструктуру.
Компанія Porsche заздалегідь підготувала всі електромобілі Cayenne до встановлення цієї опції. Кожен автомобіль матиме необхідну проводку та шланги для підключення приймача заряду. Сам приймач — це водоохолоджуваний блок вагою 15 кг, що кріпиться за захисною обшивкою під днищем у передній частині автомобіля. Цей блок буде доступний як опція вартістю близько 2000 фунтів стерлінгів. Додатково, сама зарядна панель для встановлення в гаражі обійдеться ще приблизно в 3000 фунтів стерлінгів, що робить технологію преміальним, але надзвичайно привабливим доповненням.
Поява бездротової зарядки в серійній моделі такого рівня, як Porsche Cayenne, є знаковою подією для всієї галузі електромобілів. Це не лише демонструє технологічне лідерство бренду, але й задає новий стандарт зручності для власників преміальних електрокарів. Хоча наразі це дорога опція, вона прокладає шлях до того, щоб у майбутньому індуктивна зарядка стала такою ж звичною річчю, як сьогодні автоматична парковка чи безключовий доступ.
Підписуйся на наш Telegram-канал