Субота, 7 Червня, 2025
  • ГОЛОВНА
  • УЖГОРОД
  • МУКАЧЕВО
  • СУСПІЛЬСТВО
  • ЕКОНОМІКА
  • СПОРТ
  • КУЛЬТУРА
  • АВТО
  • БІЗНЕС
Міжгір'Я
  • ГОЛОВНА
  • УЖГОРОД
  • МУКАЧЕВО
  • СУСПІЛЬСТВО
  • ЕКОНОМІКА
  • СПОРТ
  • КУЛЬТУРА
  • АВТО
  • БІЗНЕС
No Result
View All Result
Міжгір'Я
No Result
View All Result
  • ГОЛОВНА
  • УЖГОРОД
  • МУКАЧЕВО
  • СУСПІЛЬСТВО
  • ЕКОНОМІКА
  • СПОРТ
  • КУЛЬТУРА
  • АВТО
  • БІЗНЕС
Головна АВТО

Що таке двигун без розподільного валу та які автомобілі його використовують – Автоновини

Що таке двигун без розподільного валу та які автомобілі його використовують – Автоновини
Share on FacebookShare on Twitter

Серед багатьох важливих частин, що складають двигун внутрішнього згоряння (ДВЗ), однією з ключових є розподільний вал. Його основне завдання — регулювати відкривання та закривання клапанів, дозволяючи повітрю потрапляти в циліндри, а вихлопним газам — виходити з них у потрібний момент. Однак, існують двигуни, які можуть працювати без цього компонента. Такими є двигуни без розподільного валу, також відомі як Freevalve-двигуни, пише Автопілот.

Ці двигуни вважаються революційними завдяки відсутності механічних обмежень у регулюванні клапанів. Давайте розглянемо, як вони працюють, їх переваги та недоліки, а також які автомобілі вже використовують цю технологію.

Як працює двигун без розподільного валу?

Двигун без розподільного валу замість традиційного механічного керування клапанами використовує електронно-керовані приводи. Ці приводи можуть бути гідравлічними, пневматичними або електромагнітними і дозволяють незалежно керувати кожним клапаном. У результаті двигун може динамічно адаптуватися до різних умов водіння, оптимізуючи споживання пального, потужність і рівень викидів.

Основна різниця між традиційними та безрозподільними двигунами

  • Традиційний двигун використовує розподільний вал, який обертається та механічно відкриває і закриває клапани у фіксовані моменти.
  • Двигун без розподільного валу керує клапанами за допомогою електроніки, дозволяючи гнучко змінювати час і тривалість відкривання клапанів відповідно до потреб двигуна.

Хто розробив технологію Freevalve?

Найвідомішим виробником цієї технології є шведська компанія Koenigsegg, яка створила систему Freevalve через свою дочірню компанію. Freevalve дозволяє двигуну працювати з максимальною продуктивністю, мінімальними викидами та високою економічністю завдяки індивідуальному керуванню клапанами кожного циліндра.

Які автомобілі оснащені двигунами без розподільного валу?

1. Koenigsegg Gemera

Koenigsegg Gemera — це перший у світі “мега-гібрид” з тримісною компоновкою, що поєднує двигун Freevalve із трьома електродвигунами.

Двигун Gemera має об’єм 2,0 літри, три циліндри та розвиває потужність 600 кінських сил. Він здатен працювати як на бензині, так і на біопаливі, що робить його екологічно чистішим.

Koenigsegg Gemera

Завдяки комбінації бензинового та електричного приводів автомобіль генерує 1700 кінських сил, забезпечуючи неперевершені динамічні характеристики.

2. Qoros Cars

Китайський автовиробник Qoros співпрацює з Koenigsegg для тестування Freevalve-технології у своїх автомобілях. Хоча серійні моделі з цією системою ще не вийшли на ринок, компанія активно експериментує з інтеграцією цієї технології.

3. Прототипи та експериментальні моделі

Технологію двигунів без розподільного валу тестують і в інших галузях, зокрема у гоночних автомобілях та авіаційних двигунах. Це свідчить про її потенціал у широкому спектрі застосувань.

Переваги двигунів без розподільного валу

  • Економія пального: Точне керування клапанами дозволяє оптимізувати споживання пального, що знижує витрати.
  • Зниження викидів: Кращий контроль над процесом згоряння пального зменшує шкідливі викиди в атмосферу.
  • Вища продуктивність: Двигун може адаптуватися до умов водіння, забезпечуючи більшу потужність і крутний момент.
  • Компактний дизайн: Відсутність розподільного валу зменшує загальну вагу двигуна та його складність.
  • Гнучкість: Система може швидко перемикатися між різними режимами роботи, наприклад, спортивним і економічним.

Недоліки двигунів без розподільного валу

  • Висока вартість: Технологія є складною та дорогою у виробництві, що робить її малодоступною для бюджетних автомобілів.
  • Складність обслуговування: Через наявність високотехнологічних компонентів ремонт і технічне обслуговування можуть бути дорогими.
  • Обмежене застосування: Наразі такі двигуни використовуються переважно в дорогих спортивних автомобілях або в експериментальних моделях.

Перспективи розвитку технології

Попри нинішні виклики, двигуни без розподільного валу мають великий потенціал. Вони можуть забезпечити дотримання жорсткіших екологічних норм, підвищити ефективність автомобілів та знизити витрати на пальне. Якщо технологія стане більш доступною та дешевшою у виробництві, ми можемо очікувати її інтеграцію в більшу кількість серійних автомобілів у майбутньому.

На сьогодні Koenigsegg залишається лідером у розробці цієї технології, але в міру її вдосконалення можливе її поширення і в масовому сегменті автомобільного ринку.

Підписуйся на наш Telegram-канал

Також вам можуть бути цікаві наступні публікації

Nissan представив третє покоління Leaf — АВТО
АВТО

Nissan представив третє покоління Leaf — АВТО

06.06.2025
АВТО

Bugatti випустила настільний годинник за $240 тисяч (ФОТО) – Автоновини

05.06.2025
АВТО

Кросовер Volvo EX60 отримає нові ремені безпеки: таких ще немає в жодному автомобілі – Автоновини

05.06.2025
Водій сфотографував кросовер Volvo — і зіпсував камеру смартфона – Автоновини
АВТО

Водій сфотографував кросовер Volvo — і зіпсував камеру смартфона – Автоновини

05.06.2025
наст.
“Прикарпаття-Говерла” – “Дніпро”: пряма трансляція – Спорт

“Прикарпаття-Говерла” – “Дніпро”: пряма трансляція - Спорт

Сергій Швець і Владислав Бучакчийський – у символічній збірній 1-го туру другого етапу – Спорт

Сергій Швець і Владислав Бучакчийський – у символічній збірній 1-го туру другого етапу - Спорт

Франківці поступились у першому матчі плейоф – Спорт

Франківці поступились у першому матчі плейоф - Спорт

Бізнес.

Українська рада зброярів прокоментувала закон №12258 – як зміниться контроль для виробників – ПРОМИСЛОВІСТЬ

Українська рада зброярів прокоментувала закон №12258 – як зміниться контроль для виробників – ПРОМИСЛОВІСТЬ

06.04.2025
Кого та на скільки оштрафував НБУ у квітні 2025

Кого та на скільки оштрафував НБУ у квітні 2025

09.05.2025
Portmone.Billing: нова ера в управлінні рахунками для ОСББ, комунальних підприємств, тощо

Portmone.Billing: нова ера в управлінні рахунками для ОСББ, комунальних підприємств, тощо

09.04.2025
НБУ змінив перелік бенчмарк-ОВДП для банків

НБУ змінив перелік бенчмарк-ОВДП для банків

14.04.2025

Українська компанія приєдналася до міжнародної спільноти підприємців Endeavor

28.05.2025

Спорт.

“Прикарпаття” продовжує йти без поразок у весняній частині чемпіонату – Спорт

“Прикарпаття” продовжує йти без поразок у весняній частині чемпіонату – Спорт

05.05.2025
Франківські регбісти та регбістки готуються до чемпіонатів Європи – Спорт

Франківські регбісти та регбістки готуються до чемпіонатів Європи – Спорт

06.04.2025
Футзальна збірна України вийшла на чемпіонат Європи – Спорт

Футзальна збірна України вийшла на чемпіонат Європи – Спорт

15.04.2025
“Пробій” переміг у Ковалівці – Спорт

“Пробій” переміг у Ковалівці – Спорт

25.05.2025
“Рух-2” – НК “Пробій” – 0:2. Післямова – Спорт

“Рух-2” – НК “Пробій” – 0:2. Післямова – Спорт

29.04.2025

Увага! Увесь контент, включно зі статтями та публікаціями, представлений на порталі, розрахований виключно на аудиторію, яка досягла 21 року. Інформація призначена для повнолітніх користувачів і не рекомендується для перегляду особам молодше зазначеного віку.


Категорії

  • АВТО
  • Без категорії
  • БІЗНЕС
  • ЗДОРОВ'Я
  • КУЛЬТУРА
  • МУКАЧЕВО
  • СПОРТ
  • СУСПІЛЬСТВО
  • ТЕХНО
  • УЖГОРОД

Позначки

Apple Watch 2 Best iPhone 7 deals Buying Guides CES 2017 iOS 10 iPhone 7 Nintendo Switch Playstation 4 Pro Sillicon Valley новини Сваляви новини Хуста

Останні публікації на порталі

На Закарпатті ремонтують дорогу у прикордонній зоні — Закарпаття

На Закарпатті ремонтують дорогу у прикордонній зоні — Закарпаття

07.06.2025
Прикордонники розповіли про випадок, який стався на Закарпатті — Закарпаття

Прикордонники розповіли про випадок, який стався на Закарпатті — Закарпаття

07.06.2025
  • Про портал
  • Реклама
  • Політика конфіденційності
  • Контакти

© 2016-2025 СТУДІЯ Міжгір'Я

No Result
View All Result
  • Головна
  • УЖГОРОД
  • МУКАЧЕВО
  • ЕКОНОМІКА
  • СУСПІЛЬСТВО
  • ЗДОРОВ’Я
  • СПОРТ
  • КУЛЬТУРА
  • БІЗНЕС
  • АВТО
  • ТЕХНО

© 2016-2025 СТУДІЯ Міжгір'Я