Toyota представила нове покоління позашляховика 4Runner TRD Off-Road на 2025 модельний рік. Модель зберегла традиційну рамну конструкцію, успадковану від пікапа Tacoma, що забезпечує її високі позашляхові характеристики. Ключовою зміною стала силова установка. Замість колишнього V6 пропонується стандартний турбований 2,4-літровий чотирициліндровий двигун (278 к.с., 430 Нм) з восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач.
Опціонально доступний гібридний агрегат i-Force Max, що поєднує цей мотор з електродвигуном та акумулятором, розташованим під підлогою багажника. Сумарна потужність гібридної версії складає 326 л і 630 Нм крутного моменту. За попередніми даними, така комплектація розганяється до 60 миль на годину за 6,5 секунди. Гібридний варіант забезпечує підвищену динаміку розгону та плавність ходу. Позашляхові можливості моделі включають двоступінчасту роздавальну коробку для руху на малій швидкості та блокування заднього диференціала.
Салон 4Runner отримав модернізацію. Він оснащується 12,3-дюймовим цифровим щитком приладів та центральним сенсорним дисплеєм інформаційно-розважальної системи діагоналлю 14 дюймів. Система підтримує бездротові інтерфейси Apple CarPlay та Android Auto. Відзначається наявність фізичних кнопок керування та опції бездротової зарядки пристроїв. Деякі користувачі зазначають, що великий опційний екран може обмежувати огляд.
Особливості рамного шасі забезпечують надійність на бездоріжжі та при буксируванні, але можуть впливати на плавність руху по асфальту. Стартова ціна комплектації TRD Off-Road із звичайним двигуном становить $50 640. Базова вартість аналогічної версії з гібридним агрегатом i-Force Max починається від $53 440. Початкова ціна найдоступнішого варіанту 4Runner без гібридної установки – $42 220.
Це теж варте вашої уваги – Представлений особливий Range Rover Sport SV