З серпня 2025 року в Ужгороді розпочав роботу Центр обслуговування пасажирів оператора електронного квитка. Мешканці міста можуть звернутися сюди для отримання низки послуг, пов’язаних із транспортними картками.
Основні функції та послуги
Центр обслуговування, що належить компанії ТОВ «КМС», надає такі послуги:
- Відновлення втраченої «Муніципальної картки ужгородця».
- Придбання звичайної транспортної картки.
- Отримання пільгової картки, замовленої через мобільний застосунок CIVIL.
- Оформлення учнівської транспортної картки для дітей, яка з вересня 2025 року надає знижку 50% на проїзд.
За словами менеджерки Ганни Осипенко, процедура відновлення втраченої картки займає мінімум часу. Для цього потрібен паспорт, а вартість повторного виготовлення становить 117 гривень — це собівартість пластику.
Контакти та графік роботи
Центр знаходиться за адресою: пл. Поштова, 4 (приміщення «Укрпошти», вхід через арку з вул. Небесної Сотні). Графік роботи: з понеділка по п’ятницю, з 8:30 до 16:30. Для запису на прийом або отримання консультації можна зателефонувати на гарячу лінію: 0-800-35-19-21.
Працівники зауважують, що розташування центру є не дуже зручним, особливо для людей з обмеженими можливостями. Наразі вирішується питання зі входом, і не виключено, що локація центру може змінитися для зручності пасажирів.