У червні стартує бета-тест штучного інтелекту в застосунку “Дія”. Асистент допомагатиме знаходити послуги, довідки, найближчий ЦНАП і скоро спілкуватиметься голосом, повідомили в пресслужбі сервісу 19 травня.
Також планують, що ШІ-агент зможе надсилати довідки, а в майбутньому взагалі вестиме по всьому процесу отримання послуги. Зокрема, можна буде описати життєву ситуацію, і асистент підкаже, яка послуга потрібна. Наприклад, користувач пише: “У мій будинок влучила ракета”, далі ШІ-асистент розуміє, що користувачу потрібно отримати послугу “єВідновлення”, надіслати кілька фото, далі надсилають заявку в комісію тощо.
У перспективі можна буде робити запит голосом і спілкуватися з “Дією” так, як і з іншими моделями.
Віцепрем’єр-міністр з інновацій, розвитку освіти, науки та технологій – міністр цифрової трансформації Михайло Федоров зазначив, що у Мінцифри переосмислили розвиток “Дії”. За його словами, штучний інтелект змінив споживацьку культуру. “Усе, що не буде схоже на ChatGPT, Gemini чи інші моделі, викликає роздуми, як цим користуватися. Щоб створити найкращий користувацький досвід, нам потрібно трансформувати “Дію” в АІ-продукт”, – прокоментував він.
Федоров розповів, що ШІ-асистента запустять у форматі бета-тесту на порталі “Дія” вже в червні.
Контекст
“Дія” – електронний сервіс державних послуг, який створило Міністерство цифрової трансформації України, його запустили 6 лютого 2020 року. У нього входять однойменний мобільний застосунок і портал із публічними послугами.