За ініціативи Управління туризму та курортів Закарпатської ОВА організовано промотур регіоном для провідних представників французьких медіа. Метою візиту є промоція Закарпаття серед туристів з Франції та країн Бенілюксу.
Серед почесних гостей – керівник агентства Meta com та головний редактор туристичного журналу «Ice Cream Magazine» Паскаль Фальконе, а також експертка зі сталого туризму, викладачка університету Пуатьє та авторка рубрики журналу, присвяченої солідарному туризму як інструменту відновлення, Розеліна Шарпантьє.
Представники французьких медіа вже встигли скуштувати автентичні страви місцевої кухні в ресторані “Порядний Ґазда”, відвідати готель “Praha”, спробувати закарпатську каву з фірмовими тістечками від “Ґаллії”, а також побувати в Ужгородському замку та Ужгородському скансені. Попереду на них чекає знайомство з рекреаційним та велнес-потенціалом Закарпаття у “Derenivska Kupil” та “Ungvarskiy Thermal Hotel”, а також дегустації “Вина Срібної Землі/Silver lands” та продукції “Першої Закарпатської Палинчарні”.
Зазначимо, що журнал «Ice Cream Magazine» має понад 17 тисяч читачів у туристичній сфері та активно популяризує цінності відповідального та сталого туризму. Розділ, присвячений Закарпаттю, з’явиться в наступних випусках цього медіа.