Мобільний телефон – незмінний супутник сучасної людини. Його тримають в руках, носять в кишені, кладуть поряд, коли лягають спати… Тому важливість якості та безпечності цього пристрою не викликає жодних сумнівів.
Держпродспоживслужба нагадує споживачам прості правила, які варто пам’ятати коли купуєте новий мобільний телефон:
- довіряйте тільки офіційним продавцям: коли робити покупки або в стаціонарному закладі торгівлі, або в онлайн-магазині – обов’язково звертайте увагу на наявність повної інформації про продавця (зокрема, назва, контактні дані, тощо);
- уважно вивчіть інформацію про сам товар, що має відповідати вимогам статті 15 Закону України «Про захист прав споживачів»;
- обов’язково вимагайте у продавця документ, що підтверджує оплату.
Ринковий нагляд щодо мобільних телефонів здійснює Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв'язку.
А у випадку, якщо порушено ваші права споживача та суб’єкт господарювання відмовляється задовольнити справедливі вимоги відповідно до чинного законодавства про захист прав споживачів – звертайтесь до Держпродспоживслужби та її територіальних органів.