Після завершення робіт пропускна спроможність сполучення зросте з 42 до 52 пар поїздів на добу.
Про це інформує пресслужба ЛОВА, пише DailyLviv.com.
Цей масштабний проєкт передбачає з’єднання Львова з європейською залізничною мережею для пасажирських та вантажних перевезень
Минулого тижня Віцепрем’єр-міністр України Олексій Кулеба та директорка Єврокомісії з транспорту Магда Копчинська дали старт будівництву колії європейського стандарту в області.
Нова колія пролягатиме від кордону з Польщею до Скнилова. Європейська Комісія вже скерувала 73,5 млн євро грантових коштів на реалізацію цього проєкту. Завершити будівництво планують у 2027 році.
«Реалізація проєкту дозволить нам впровадити європейський стандарт пасажирських і вантажних перевезень, створити швидке та безпересадне сполучення між Україною та країнами ЄС забезпечити формування вантажних потоків із країнами ЄС без потреби перевантаження вантажів. А також ми зможемо поглибити соціально-економічні зв’язки між Україною та Європейським Союзом», – розповів заступник голови Львівської ОДА Юрій Бучко.
У проєкті передбачили:
реконструкцію залізничної колії 1520 мм у колію 1435 мм, км;
реконструкцію штучних споруд;
оновлення контактної мережі;
будівництво нового вокзалу;
модернізацію залізничних переїздів.
“Після завершення робіт пропускна спроможність зросте з 42 до 52 пар поїздів на добу. Вартість проєкту — понад 10 млрд грн. Фінансують роботи завдяки грантовим коштам, державному бюджету та власним коштам Укрзалізниці”,- йдеться в повідомленні.
DailyLviv.com


















