Як приклад у школі наводять простір, який відкрили 1 вересня цього року на базі одного з класів в «угорському» корпусі школи. Ініціатива організації такого простору — учнівська, а одна з ініціаторок — дев’ятикласниця Соломія, яка з угорськомовної родини та закінчила 9 класів із поглибленим вивченням угорської мови. Решта співавторів — учні різних україномовних класів.
У цьому просторі можна займатись музикою, рукоділлям, спробувати себе у моделюванні одягу чи детальніше досліджувати світ. Після занять учні тут можуть переглядати фільми за допомогою придбаного кінопроектора. Фінансування проєкту учні отримали саме коштом шкільного громадського бюджету, перемігши у загальношкільному конкурсі. Ще двоє учасників цього конкурсу, автори інших шкільних проєктів, також закінчили навчання в початковій школі угорською мовою.
– Тобто ініціатори проєктів — це мікс із учнів різних класів, — каже Марія Кеслер, — і вони співпрацюють. Угорськомовні класи залучаються в загальношкільні проєкти, а «українські» — сюди, щоб не було відокремлення. Ми в одному організмі, в одній екосистемі.
стр. 9 of 11




















